Varför Torahblogga?

Varför Torahblogga?

היום - Hayom (Dagens judiska datum):

tisdag 24 februari 2009

Torahblogga knappar in...

Hej!

När jag surfar på nätet, speciellt när jag läser andra bloggar, är jag alltid på jakt efter nya fiffiga grejer som kan läggas till bloggen och göra den proffisgare samt mer användarvänlig.

Nu hittade jag ännu en komponent: AddThis.com

Det är den lilla knappen under min signatur som det står "Share" på. Klickar du på den får du upp en hel meny av saker du kan göra med ett av Torahbloggas inlägg.
  • Du kan mejla inläggen till någon du vet skulle vara intresserad.
  • Du kan skicka inläggen till dina vänner på Facebook, MySpace, Twitter, osv.
  • Du kan även markera den som ett av dina favoriter, eller klicka på Digg eller Buzz för att ge inlägget en allmän rekommendation.
Det finns många fler ikoner som länkar till andra bloggnätverkssidor, men jag vet inte ens vad de flesta har för funktion!

Hoppas ni läsare får använding för någon eller några av AddThis-knappens funktioner.

Kol tuv,

blog comments powered by Disqus