Varför Torahblogga?

Varför Torahblogga?

היום - Hayom (Dagens judiska datum):

söndag 11 januari 2009

Dags att tycka till om Torahblogga!

Hej!

Den senaste veckan har jag skrivit mycket om konflikten mellan Israel och Hamas. Det har blivit mer politik och kommentarer om nyheterna än det brukar vara här på Torahblogga, och jag har hört från några av er som uppskattat det nya ämnet. Jag undrar därför vad ni andra läsare har tyckt om saken.

Dessutom har jag länge haft en tanke på att skapa en enkät för att höra vad för sorts ämnen ni vill se mer av.

Därför har jag nu fixat en snitsig liten ruta till höger där ni får tycka till. Hoppas ni gör det - era åsikter är viktiga för mig!

Skriv gärna också en längre kommentarer om vad ni tycker om Torahblogga hittills och vad ni hoppas läsa om (och diskutera) i framtiden, nedanför detta inlägg, i kommentarrutan.

Kol tuv,
blog comments powered by Disqus