Varför Torahblogga?

Varför Torahblogga?

היום - Hayom (Dagens judiska datum):

tisdag 31 mars 2009

Er Torahblogga!

Hej!

När jag fixade till undersökningsrutan på förra inlägget, om annonser, med hjälp av Polldaddy.com, kom jag att tänka på den förra undersökningen jag satte upp, där jag frågade er läsare om vad ni helst ville läsa om på Torahblogga.

Nu redovisar jag resultaten:




84 röster (man kunder välja flera alternativ, så det är inte fullt så många som röstade) och jag måste erkänna att jag var lite glatt överraskad av era svar. Jag kanske underskattade hur många av er som verkligen är intresserade av judendom, torahstudier och traditioner. Vad roligt!

Tack alla för att ni röstade. Hoppas att ni fortsätter att komma med kommentarer och synpunkter.

Kol tuv,
blog comments powered by Disqus